31 januari 2012, schoolspullen en malaria - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 31 januari 2012, schoolspullen en malaria - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

31 januari 2012, schoolspullen en malaria

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

01 Februari 2012 | Oeganda, Jinja

31 januari 2012, schoolspullen en malaria
Manuel heeft sinds vanmorgen hoge koorts en blijkt nu ook nog malaria te hebben. Twee keer per dag gaan we met hem naar de kliniek voor een infuus.
Hoge koorts en dan op de boda is ook geen pretje en hij is heel zwak.
De twee stapelbedden worden gebracht. De timmerman wordt vergezeld door Johan een Nederlandse man die een groep dove Afrikaanse kinderen het timmervak leert samen met Eustene. Met de kinderen gaan we naar de stad om schoolspullen aan te schaffen en nieuwe zwarte schoenen die zij verplicht zijn te dragen op school… daarna nog uniformen…Nog steeds zijn we bezig de registratie rond te krijgen. Vanwege de chantage besluiten we zelf de comitéleden langs te gaan en dat geeft succes. Al twee van de vier handtekeningen zijn binnen en men is zeer enthousiast over het project en dankbaar voor de komst naar Uganda. We bidden dat alles rond is voordat ik donderdag vertrek.

  • 01 Februari 2012 - 12:09

    Floor:

    Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik lees dat je het weer prima naar je zin hebt daar! Ik ga vanaf maart er een half jaar tussenuit. Ruim 5 mnden reizen in Midden Amerika. Eventjes weg! Geniet nog daar van je paar dagen! Groetjes!!!

  • 01 Februari 2012 - 18:04

    Jacqueline En Wim :

    Hoi julienne
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag
    Hier is alles tot nog toe ,al maak ik me af en toe wel zorgen
    Gelukkig kan je hem snel weer zien
    Zijn gezondheid gaat op en neer maar je ziet wel dat hij aan het afvallen is
    grtjs en tot snel

  • 01 Februari 2012 - 20:43

    Anny:

    er ging wat mis daarnet geloof ik.
    Julienne, ik bid mee dat donderdag alles rond is. de sluizen ZULLEN open gaan. let maar op. NU is de tijd.
    be blessed in Jesus name.
    big hug
    Anny

  • 01 Februari 2012 - 21:13

    Lisette En Eelke:

    Happy Birthday!

    Ben je vandaag ook weer eens zelf lekker verwend? Vast wel! We doen het in Nederland nog n keertje dunnetjes over, oke? Kids verlangen er ook naar hun oma Kus weer te zien. K3 heeft volgens hen wel gelijk wat dat betreft...hihi... Oma aan de top, het feesten kan niet op... Tot heel gauw, kus van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 53059

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: