3 februari 2012, zegeningen - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 3 februari 2012, zegeningen - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

3 februari 2012, zegeningen

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

12 Februari 2012 | Oeganda, Jinja

3 februari 2012,zegeningen
Op de terugreis naar Nederland gaat alles voorspoedig. Er is een tussenlanding in Cairo.. Van Cairo naar Brussel heb ik drie stoelen tot mijn beschikking
waar ik heerlijk op kan liggen slapen. Om half drie komen we aan in Brussel.
Nathan en Eelke staan op me te wachten en ik ben heel blij hen weer te zien.
Nathan heeft mn bontje meegebracht: dat heb je hier wel nodig ma..
Wanneer we het vliegveld verlaten begint het te sneeuwen. Alles wit….
in een mum van tijd… Wat is de natuur toch mooi, van de stralende zon naar smetteloze sneeuw…. Wanneer Nathan weer thuis is gaan Eelke en ik nog iets lekkers eten….om daarna voldaan naar huis te gaan..
Met Baloe en Grijsje gaat het goed… die zijn in gewicht aangekomen en hebben het goed gehad… Het laatste Oegandese stof wordt uit mijn kleding gewassen en hangt weer kraakhelder aan de lijn…Beauty is weer thuis…
Wat zijn die witte zachte broodjes lekker, met ham of kaas..
Oegandese in hart en ziel wordt ik aldaar genoemd… zelfs mijn lichaam doet het beter daar dan hier…. ik tel mijn zegeningen hier en daar…
Liefde gaat nooit voorbij en is altijd aanwezig…liefde die levens veranderd en mensen vernieuwd… naar geest, ziel en lichaam…
in alle Family House gezinsleden afgelopen weken, het meest zichtbaar echter in
• Manuel: waarvan ik de foto’s nog heb geplaatst bij het verslag van
30 januari.. vanaf het moment dat we hem vonden en een aantal dagen erna…dood en leven dicht bij elkaar..…nieuw leven!!
(zie verslag Manuel) maar ook in
• Patricia: wiens lichaam schreeuwde naar gezonde voeding en mineralen, ze is nu zonder pijn, haar buikje is geslonken en ze wordt steeds sterker..
• Moses: zo moe van het zorgen en geven; nu is het tijd om te ontvangen
• Angela: van hopeloosheid naar hoop en vreugde….
Aidah: in alle opzichten nieuw leven
• Brian: heeft zijn plek gevonden en gekregen wat hij graag wilde, maar bovenal; innerlijke vrede en vreugde…
• Last but not least: ik zelf…. overvloeiende van dankzegging voor alle genade en liefde in mijn leven:
waar deuren dichtgaan gooit God vensters open…..

Open het fotoboek voor een goede impressie van de afgelopen weken….

Lieve familie en vrienden: dank jullie wel voor jullie liefde en betrokkenheid…








  • 12 Februari 2012 - 14:04

    Jacqueline:

    Fijn dat je het gevoel hebt en zeker weet dat je daar nodig bent

    grtjs

  • 04 Maart 2012 - 10:30

    Ap:

    Julienne, je hebt mij verrast met je 'warme' verhalen en mooie foto's.
    We spreken elkaar nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 53068

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: