29 oktober 2009, laatste nacht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 29 oktober 2009, laatste nacht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

29 oktober 2009, laatste nacht

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

29 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

29 oktober 2009
Om tien uur bellen naar de taxichauffeur David, ja hij is onderweg. Spullen in de auto en we kunnen gaan. Ja, ik wil eerst nog naar Jinja de auto omruilen want hij lekt van onderen, zegt David. Ok, eerst auto omruilen dan, daarna langs het benzinestation, ja of ik 60.000 ush heb voor de benzine.. hahaha, ok betalen dan…Het is goed weer, daar ben ik wel blij mee, we hebben de tijd dus doen rustig aan.. Onderweg bij een opstopping worden ons allerlei spiezes aangeboden met gegrilde kip.. hmmmmm lijkt me wel wat..
Ik heb een plaatsje gereserveerd bij Backpackers Entebbe, ze zouden me een rustige kamer bieden, en inderdaad het ziet er goed uit…Lekker een wandeling maken naar de botanical garden. Er wordt me uitleg geboden door een jongeman die me overal naar toe begeleidt.
Op de terugweg komt er weer iemand naast me lopen.. t is weer hetzelfde verhaal als wat ik
eerder heb meegemaakt. De laatste avond hier, en morgen ben ik weer thuis…









  • 29 Oktober 2009 - 23:05

    Isabelle En Jan:

    Als je dit leest ben je al onderweg maar willen wij je toch een goede reis wensen en tot ziens.
    God's zegen en liefs van ons

  • 29 Oktober 2009 - 23:24

    Anny:

    nog snel ff spieken voor de laatste nieuwtjes. je bent nog maar net weg en komt al terug.
    ik kan niet wachten om je te spreken. wie had het kunnen denken, samen in Afrika, jij een maand, ik maar 11 dagen. maar een ervaring die meer heeft gedaan dan een paar jaar Nederland.
    knuffel, Gods rijke zegen in het vliegtuig. naar ik hoop met KLM zelf en niet kenia airlines. bij ons lag de stewardes te slapen int vliegtuig. boek je ook KLM....typisch kenia.haha

  • 06 April 2011 - 18:27

    Anny Verheijen:

    hallo Julienne,

    wat is er mis dat je gsm het niet doet? ik zie ook nog geen verslag...little bit worried about you.

    grt
    anny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 53066

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: