11 januari 2012, David van Kagoma Orphans - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 11 januari 2012, David van Kagoma Orphans - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

11 januari 2012, David van Kagoma Orphans

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

11 Januari 2012 | Oeganda, Jinja

11 januari 2012, David van Kagoma Orphans and Health Care
Dineke gaat aan het eind van de week terug naar Nederland. Om zeven uur vanmorgen vraagt ze of ik op de koffie kom. Komt mooi uit want het was eigenlijk ook mijn plan om nog even afscheid te nemen. De afspraak die ik met David heb wordt verzet van 11.00 naar 13.00 uur. Wanneer ik aan kom op de compound van Dirk wordt ik hartelijk verwelkomd door Ali en Joel de tuinmannen. Daarna heeft Rambo de hond in de gaten dat ik er ben. Onder luidt gepiep wordt ik door haar geknuffeld, ook de kinderen komen aangestormd. We hebben een gezellige tijd en om half een gaan we richting de stad. Of ik naar het Rode Kruis Centrum kan komen, aldaar wacht David. We hebben het er over wat we voor elkaar kunnen betekenen en hij vraagt om een plekje voor een weeskind van 10 jaar wat hij graag elders geplaatst zou zien. Daarnaast biedt hij me een nieuwe koelkast aan met nog wat ander keukenmateriaal wat we goed kunnen gebruiken.
Volgende week zal hij een pick-up regelen om het ding in te kunnen vervoeren van Buwenge naar hier. Nou dat is mooi en daar zijn we dan ook heel erg blij mee.


  • 12 Januari 2012 - 18:42

    Jacqueline En Wim:

    Hoop dat je een goede keuze kunt maken voor de kinderen want het lijkt me erg moeilijk om een aantal kinderen teleur te stellen

  • 12 Januari 2012 - 18:43

    Jacqueline En Wim:

    Hier alles goed hoor,hij wordt steeds brutaler en hoort er helemaal bij
    Heaven komt waarschijnlijk niet omdat dat niet gaat ,we zien het nog wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 53073

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: