11 januari 2012, David van Kagoma Orphans - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 11 januari 2012, David van Kagoma Orphans - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

11 januari 2012, David van Kagoma Orphans

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

11 Januari 2012 | Oeganda, Jinja

11 januari 2012, David van Kagoma Orphans and Health Care
Dineke gaat aan het eind van de week terug naar Nederland. Om zeven uur vanmorgen vraagt ze of ik op de koffie kom. Komt mooi uit want het was eigenlijk ook mijn plan om nog even afscheid te nemen. De afspraak die ik met David heb wordt verzet van 11.00 naar 13.00 uur. Wanneer ik aan kom op de compound van Dirk wordt ik hartelijk verwelkomd door Ali en Joel de tuinmannen. Daarna heeft Rambo de hond in de gaten dat ik er ben. Onder luidt gepiep wordt ik door haar geknuffeld, ook de kinderen komen aangestormd. We hebben een gezellige tijd en om half een gaan we richting de stad. Of ik naar het Rode Kruis Centrum kan komen, aldaar wacht David. We hebben het er over wat we voor elkaar kunnen betekenen en hij vraagt om een plekje voor een weeskind van 10 jaar wat hij graag elders geplaatst zou zien. Daarnaast biedt hij me een nieuwe koelkast aan met nog wat ander keukenmateriaal wat we goed kunnen gebruiken.
Volgende week zal hij een pick-up regelen om het ding in te kunnen vervoeren van Buwenge naar hier. Nou dat is mooi en daar zijn we dan ook heel erg blij mee.

• 12 Januari 2012 - 18:42

Jacqueline En Wim:

Hoop dat je een goede keuze kunt maken voor de kinderen want het lijkt me erg moeilijk om een aantal kinderen teleur te stellen

• 12 Januari 2012 - 18:43

Jacqueline En Wim:

Hier alles goed hoor,hij wordt steeds brutaler en hoort er helemaal bij
    Heaven komt waarschijnlijk niet omdat dat niet gaat ,we zien het nog wel