17 april, muziek in Soroti - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 17 april, muziek in Soroti - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

17 april, muziek in Soroti

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

20 April 2011 | Oeganda, Soroti

Zondag 17 april

In de ochtend gaan we naar Ton en Arja en bezoeken ook Els.
Morgenochtend gaan Jannette en ik bij de baby’s helpen en knip ik Els d’r haren.
Els heeft twee dochters geadopteerd en een er van heeft hartklachten. A.s. vrijdag zal zij met haar dochters afreizen naar Nederland en voor het meisje zijn er afspraken met het Sophia kinderziekenhuis voor behandeling. Ze zullen drie weken in Nederland verblijven zodat er voor Els ook een periode in zal zitten waarin ze wat kan uitrusten.
We halen in de stad nog wat brood en ik heb opnieuw een gesprek met een Afrikaanse jongen, hij wil weten wat het kost om naar Europa te kunnen. Ondertussen hoor ik geluid in de verte, er komt een afrikaanse muziekband voorbij, heel feestelijk, erachter rijdt een schoolbus en de band is van school. Teruggekomen doe ik een dutje, ja het is tenslotte zondag, om vervolgens
van de avond te genieten en Agnes wil graag leren breien, we lachen wat af samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 52885

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: