3 mei, de laatste dag - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 3 mei, de laatste dag - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

3 mei, de laatste dag

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

05 Mei 2011 | Oeganda, Soroti

Dinsdag 3 mei

Ellen is vanmorgen om vijf uur vertrokken naar het vliegveld. We weten allebei wat we achter laten en ook zij vindt het moeilijk. Nog even ga ik mijn bed in.
Van slapen komt weinig, het is vandaag immers echt de laatste dag.


Met Junior heb ik een ontbijt en we gaan samen nog naar het Victoria meer.
Hier zo te zitten doet me denken aan het Veerse meer maar dan anders....
De middag is rustig en ik lig wat in de tuin…
Ik hou van de mensen en van het land….en zal niet meer dezelfde zijn,
in Uganda heb ik mijn hart verloren en veel van God en mezelf gevonden,
zelfs de geur van de parel van Afrika zal ik missen…










  • 04 Mei 2011 - 17:42

    Lia:

    Afscheid is altijd heel moeilijk, maar wij zien naar je uit hoor.
    liefs Lia

  • 04 Mei 2011 - 22:10

    Simone:

    Wat een bijzondere tijd heeft u gehad he tante? Ookal komt u dan weer naar huis, dat pakken ze u nooit meer af! Ik vond het heel erg leuk om alle verhalen te lezen, soms voelde het net alsof ik erbij was! Fijne reis xx

  • 05 Mei 2011 - 19:26

    Brtarcisius:

    n een vrouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 53045

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: