19 oktober 2009, dierenarts en afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 19 oktober 2009, dierenarts en afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

19 oktober 2009, dierenarts en afscheid

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

21 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

19 oktober 2009
Om half tien komt de dierenarts met een bakje met entingen en de wormenkuur.
Ze krijgt meteen een tablet, wel moet hij nog even terug want hij had een grotere pup verwacht en deze is rond twee maanden, zodat hij een andere enting nodig heeft.
Komt terug met de juiste spullen en geeft de injectie… wat Gifty niet leuk vind, ze klimt helemaal tegen me omhoog…Binnen een uur is ze de lintworm al kwijt, ze was wel misselijk van de tablet. Prijs: 35.000 Ush wat inhoudt: 13 euro, voor bezoek aan huis, enting, entingboekje en een wormenkuur… Dat is wat anders dan in Nederland…
Gelukkig heeft hij nog wat wormenkuurtjes in zijn tas en kan ik er meteen drie mee naar huis nemen. Om twee uur komen Johnny en de kinderen de pup halen… ze voelt het feilloos aan en loopt me steeds achterna… Ja ik zal haar missen maar weet wel dat ze nu een goed thuis heeft..Het is meteen rustig en ik heb een zee van tijd nu, met de kinderen gaan we nog naar de speeltuin…Vandaag heeft kleine Maria een nieuw kinderledikant gekregen waar ze niet meer uit kan klimmen in de nacht…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 53071

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: