17 januari 2012, Moses Brian sent to me - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 17 januari 2012, Moses Brian sent to me - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

17 januari 2012, Moses Brian sent to me

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

18 Januari 2012 | Oeganda, Jinja

17 januari 2012, Moses Brian sent to me
Brian Moses komt net terug van Masesse en heeft twee zieke kinderen bij zich.
Hij wil graag wat verder met me praten… en graag samen werken en vraagt of er een mogelijkheid toe is. Een gepassioneerde man met een prachtige glimlach. Ik vertel hem van het boek “Love has a face” van de Amerikaanse vrouw die in haar eentje ging met net genoeg geld om een ticket te kopen, naar Sudan, in 1998, een oorlogsgebied…voor mij heel inspirerend en vraag of hij het wil lezen… heel graag…
Neemt de jongen op zijn rug en het meisje aan de hand om te gaan naar een kliniek, lopend, in de warme zon…
Wilson zou komen om af te spreken om naar de eilanden te gaan… maar plotseling begint het te storten, zo hard dat ik niet eens de telefoon kan verstaan.
Een van de hondjes begint te piepen en tilt haar pootje op, laat het aan mij zien en maakt duidelijk dat ze hier niet van houdt.
Het is de uren daarop echt niet bekwaam om buiten te komen dus rest ons niet anders dan een middagdut te doen…en vandaag eens tijd te hebben m’n blog bij te werken…..

  • 19 Januari 2012 - 19:33

    Lia :

    Ha JUl,
    Wat een Belevenissen.
    Prachtige foto's zeg.
    Hier heeft het ook de hele dag geregend en heb eeb uur op de bud moeten wachten om in Fijnaart te komen.
    Veel liefs en wijsheid. Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 53062

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: