14 september 2011, Joel, Moses, Yayiro, Jraja - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 14 september 2011, Joel, Moses, Yayiro, Jraja - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

14 september 2011, Joel, Moses, Yayiro, Jraja

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

16 September 2011 | Oeganda, Jinja

14 september 2011

Aidah komt in de morgen naar me toe samen met Henry.
We gaan samen een bezoek brengen aan Jozef om een gesprek aan te gaan over de kinderen wanneer hij er niet meer is.
Eerst weer wat boodschappen voor hem halen. Vroeg in de morgen belt hij me al op wanneer ik van plan ben te komen.
Ja het gaat goed zegt hij.. hij heeft zelfs vis op.
Ik vraag hem naar de namen en leeftijden van de kinderen en hij blijft maar zeggen dat hij zo gratefull is. De oudste is Joel
hij is 24 jaar…(hoe kan het zijn?) dan hebben we Yayiro die is 20 jaar, Moses van 17, Jraja van 16 en Rachel van 14 jaar.
Ik weet niet wat het is maar ik heb wat met zijn kinderen.
Omdat Jozef erg in de ontkenning zit van zijn ziek zijn zoeken we Joel op die op dat moment werkt bij de viskraam op de markt, het is een frisse jongen met stralende ogen met het postuur van Eelke. Hij is blij me te zien en samen praten we over de situatie. We spreken af dat hij me belt mocht hij zien dat het voor de broers en zijn zus moeilijk wordt wanneer vader er niet meer is… geeft me een dikke knuffel en belooft dat te doen. We gaan terug naar Buwenda en eten met elkaar een warme maaltijd.






  • 17 September 2011 - 06:25

    Lia:

    Wens je nog een goede week toe, veel wijsheid en liefs Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 53072

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: