14 september 2011, Joel, Moses, Yayiro, Jraja - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 14 september 2011, Joel, Moses, Yayiro, Jraja - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

14 september 2011, Joel, Moses, Yayiro, Jraja

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

16 September 2011 | Oeganda, Jinja

14 september 2011

Aidah komt in de morgen naar me toe samen met Henry.
We gaan samen een bezoek brengen aan Jozef om een gesprek aan te gaan over de kinderen wanneer hij er niet meer is.
Eerst weer wat boodschappen voor hem halen. Vroeg in de morgen belt hij me al op wanneer ik van plan ben te komen.
Ja het gaat goed zegt hij.. hij heeft zelfs vis op.
Ik vraag hem naar de namen en leeftijden van de kinderen en hij blijft maar zeggen dat hij zo gratefull is. De oudste is Joel
hij is 24 jaar…(hoe kan het zijn?) dan hebben we Yayiro die is 20 jaar, Moses van 17, Jraja van 16 en Rachel van 14 jaar.
Ik weet niet wat het is maar ik heb wat met zijn kinderen.
Omdat Jozef erg in de ontkenning zit van zijn ziek zijn zoeken we Joel op die op dat moment werkt bij de viskraam op de markt, het is een frisse jongen met stralende ogen met het postuur van Eelke. Hij is blij me te zien en samen praten we over de situatie. We spreken af dat hij me belt mocht hij zien dat het voor de broers en zijn zus moeilijk wordt wanneer vader er niet meer is… geeft me een dikke knuffel en belooft dat te doen. We gaan terug naar Buwenda en eten met elkaar een warme maaltijd.

• 17 September 2011 - 06:25

Lia:

Wens je nog een goede week toe, veel wijsheid en liefs Lia

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009