16 september 2011, family house - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 16 september 2011, family house - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

16 september 2011, family house

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

20 September 2011 | Oeganda, Jinja

16 september 2011

Nog een dag te gaan voor ik zal vertrekken naar Entebbe vlak bij het vliegveld. We zijn er achter gekomen hoe precies te rijden naar het pand. Aidah Henry en ik gaan er heen.
Alletwee hebben zij er visie voor en vinden het een geschikte locatie. Straks zal ik een gesprek hebben met de landlord en de bemiddelaar over de opties en condities.
In de omgeving van het huis zijn verschillende scholen die lopend te bereiken zijn. De hele compound is omheind door een muur met een poort er in. De tuin heeft genoeg mogelijkheden om er te vertoeven.
Ik stel Aidah voor er te gaan wonen wanneer het beschikbaar komt en de verantwoordelijkheid te dragen wanneer ik er niet ben. Ze is duidelijk enthousiast en kan het haast niet geloven..
In de middag heb ik een gesprek met de landlord en de bemiddelaar en worden condities besproken en spreken we af een overeenkomst af te sluiten.

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009