15 september 2011, Muwumbaroad 34 - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 15 september 2011, Muwumbaroad 34 - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

15 september 2011, Muwumbaroad 34

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

20 September 2011 | Oeganda, Jinja

15 september 2011

Aan Aidah en Henry wil ik een huis laten zien wat ik eerder heb bezocht, het is nieuw gebouwd maar nog niet af. Het heeft drie slaapkamers, twee badkamers, een eetkamer en een woonkamer, keuken en een veranda en een garage. Buiten is er een zogenaamd boys quarter met drie ruimtes en een wasruimte/toilet wat vaak gebruikt wordt voor personeel.
De tuin is al in aanleg wordt, er wordt nog geschilderd zowel binnen als buiten, keuken nog afgewerkt.
Het geheel biedt prima mogelijkheden er een kleinschalig gezinshuis oftewel family house te huisvesten en ik wil het graag aan Aidah laten zien. We rijden er samen heen, ik weet niet meer precies waar het was en heb wel een straatnaam. Niemand in de omgeving weet echter waar de straat is en na vijftien minuten bodadrivers te hebben geraadpleegd besluiten we terug te keren. Na de maaltijd gaat Aidah naar huis.
Morgen vraag ik de bemiddelaar om ons opnieuw er heen te begeleiden.

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009