1 september 2011, vertrek - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 1 september 2011, vertrek - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

1 september 2011, vertrek

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

05 September 2011 | Oeganda, Jinja

1 september 2011

Mijn koffers nu wel echt helemaal vol geladen, vorige keer in acht genomen nu wel opgelet dus en wat zaken mee nemen die ik daar wel erg mis zoals een speculaasje, een scherp mes, een bakspatel, soep, sausjes, chiliconcarnemix en zelfs hagelslag en muisjes van de ruyter. Kleding voor wat mannen (van zoonlief) en de menucards voor Eddy’s restaurant van Hopealifeuganda, dan nog een cadeautje voor Aidah, een extra computer voor eventueel achter te laten. Hiervoor wil ik echter wel de overtuiging hebben dat het goed is en betrouwbaar
afhankelijk daarvan zal ik eventueel wachten.
Voor blessings4you een zegen zijn, ja dat is het uitgangspunt. blessings4you at uganda.
De rit naar het vliegveld is onrustig. Joel en ik rijden met mijn auto, het vermogen dat de auto heeft wordt duidelijk ingezet.
Wel, echt vliegen trekt me toch meer. We missen een afslag dus 38 km omrijden dan maar, komen in een file terecht welke, achteraf gezien, wordt veroorzaakt door een omgeslagen vrachtwagen. Dat schiet echt op, tegen de regel in rijden we een eindje over de vluchtstrook, ze snappen toch ook wel dat ik het vliegtuig moet halen..
We komen aan om drie uur, het vliegtuig zal vertrekken om
5 voor vier maar dat wordt gewoon 5 voor vijf.
Eenmaal in het vliegtuig gezeten gaat alles voorspoedig.
Een tussenlanding in Cairo breekt wel en de reis is niet zo vermoeiend dan de vorige keer.
Nu zien of ik wordt opgehaald….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 53066

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: