4 september 2011, MTN en boda bed - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 4 september 2011, MTN en boda bed - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

4 september 2011, MTN en boda bed

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

05 September 2011 | Oeganda, Jinja

4 september 2011
Een rustige dag vandaag.Lamula heb ik gisteren beloofd samen eieren te gaan halen hier in de buurt en ze komt me ophalen. We lopen samen naar het dichtstbijzijnde winkeltje langs de weg.
Onderweg passeren we een boda met een heel bed achterop met daarin nog allerlei spullen. Het schijnt toch niet helemaal zo te gaan als men verwacht want er onder ligt een man aan de brommer te prutsen. Ja het moet lukken toch??
Mobiel internet krijg ik niet aan de praat dus straks nog wel naar Jinja, het modem werkt wel volgens Junior maar er is weer een stagnatie in de lap-top. Morgen naar de MTN winkel of zij kunnen zien wat het is. We eten tilapia in het donker bij een restaurantje buiten, een mega vis die met alles er op en er aan zo in de frituur is gegooid, omdat ik wel wil zien wat ik eet hou ik mn zaklampje er maar bij.
De dag is tekort en snel voorbij….


  • 06 September 2011 - 17:17

    Cobi:

    Hallo Julienne.
    We zijn weer terug uit Domburg en zojuist je verslagen gelezen. Je bent weer op je plaats daar,wanneer ga je verhuizen?.Wij hebben ook goed nieuws.De tweeling is geboren,Lucas 2950gr. Sofie 2720gr.supperleuk hoor.Ook Sarah en Lisa zijn dol met de kleintjes.Alles is prima gegaan
    en met Karin en Wilbert gaat het ook goed.Nog fijne dagen,geniet ervan want het is zo tijd om weer naar huis te gaan.
    groetjes Cobi en Bertus en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julienne

Eindelijk is het dan zover. Mijn reis gaat beginnen. Leuk dat jullie me willen volgen en zodoende met me meeleven. Ik maak jullie graag deelgenoot van mijn belevenissen, zodat we eigenlijk ook een beetje samen zijn.

Actief sinds 06 Sept. 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 53059

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Family waiting

08 Mei 2012 - 08 Juni 2012

Waiting for you

29 December 2011 - 03 Februari 2012

Family House

01 September 2011 - 18 September 2011

Blessings4you Uganda

02 April 2011 - 03 Mei 2011

Uganda, Soroti, Jinja

01 Oktober 2009 - 30 Oktober 2009

de kinderen van Oeganda

Landen bezocht: