5 september 2011, land Kamuli district - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu 5 september 2011, land Kamuli district - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Julienne Meijer - WaarBenJij.nu

5 september 2011, land Kamuli district

Door: julienne

Blijf op de hoogte en volg Julienne

05 September 2011 | Oeganda, Jinja

5 september 2011

Op naar MTN. De man die me helpt heeft veel geduld en neemt er alle tijd voor. Het blijkt orange everywhere te zijn welke de boel stagneert, bij verwijdering is het gemakkelijk MTN te installeren en ik ben weer blij dat het werkt.
Nu naar de bank. Vanuit nederland is me gevraagd iemand geld te brengen in Oeganda. Wat het is vanmiddag, vijf banken gehad, of de pas wordt niet geaccepteerd of er is een storing. Bij het zesde adres heb ik geluk.
Morgenochtend komt Richard, een leraar hier, het ophalen.
Ik krijg telefoon van Fred, hij wil graag nog een gesprek en maakt een afspraak voor vanmiddag.
Hij heeft een aanbod van gebruik van land en zelfs een huis wat in aanbouw is in het Kamuli gebied met wel tien kamers en bid al jaren voor een verdere ontwikkeling van het geheel,
of ik eens zou willen komen kijken.
Zoals het er nu uitziet wordt dat komend weekend ben erg benieuwd er naar.
Het regent pijpestelen hier en het is niet bekwaam meer om buiten te komen, om zeven uur is het donker dus de kaarsjes gaan aan.

• 05 September 2011 - 21:06

Lisette:

He gelukkig weer tekenen van leven van moeders....fijn te horen hoe het met je is. Ben benieuwd naar wat Fred je gaat laten zien. Alle voelsprieten uit!

x

• 06 September 2011 - 06:47

Jannette:

hoi, hoi, Geweldig weer wat van je te horen uit Oeganda. zo bekend allemaal!!ik ga je weer helemaal volgen en ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen.

• 06 September 2011 - 12:45

Jacquliene En Wim:

Hoi
    Alles goed??Wij zijn weer net terug van een weekendje Renesse,begon goed met het weer maar nu is het omgesalagen in herfstachtig ...volgens de berichten wordt het eind van de week weer beter.
    Te hopen dat je in deze 2 weken iets kunt betekenen daar en of je al zicht op iets kunt hebben om te realiseren
    Tot snel
    We lezen alletwee tegelijk jouw relaas ...kun je je het voorstellen!!!
    Maar reageren doet tie dus niet he!!!

doeii